Τρίτη 6 Φεβρουαρίου 2018

To δικό μου ειδώλιο!!!!


Στο Mουσείο Kυκλαδικής Tέχνης είδαμε διάφορα ειδώλια, αλλά περισσότερο μου άρεσε το ειδώλιο που έδειχνε μια γυναίκα που ήταν ξαπλωμένη στις μύτες των ποδιών της και είχε τα χέρια της στην κοιλιά της.
Μαρία 

Μου άρεσε που είδα την θεά της γονιμότητας.
Ελευθερία

Μου άρεσαν πολύ τα ειδώλια, όμως θα ήθελα να τα ακουμπήσω.
 Ίλια

 Είδα ειδώλια και τα πράγματα που χρησιμοποιούσαν. Με ένα φυλλάδιο με ασκήσεις ξεκινήσαμε το παιχνίδι και την μάθηση. Είχε πολλά ειδώλια μεγάλα και μικρά. Το αγαπημένο μου ήταν μια γυναίκα που είχε τυλιγμένα τα χέρια στην κοιλιά της.
Στέλλα

Μας έδειξε ειδώλια από μάρμαρο και πηλό. Είχε πολλά ειδώλια που είχαν τα χέρια στην κοιλιά και είχαν μόνο μια μύτη. Το πιο ψηλό ήταν 1.85.
Τίνος

 
Ζωγραφίζω το δικό μου ειδώλιο!!! from 70athinon

Υπεύθυνος εκπαιδευτικός: Χωριανόπουλος Δημήτρης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου