Τετάρτη 27 Απριλίου 2016

Εργασία στο Scratch - Ένα κυνήγι

Στο μάθημα των ΤΠΕ δόθηκε σαν παράδειγμα  ένα απλό παιχνίδι κυνηγητού στο Scratch. Οι κανόνες απλοί:
  • τα θηράματα (στη συγκεκριμένη περίπτωση τα ψάρια) κινούνται μόνα τους.
  • ο κυνηγός (ο καρχαρίας) κινείται με τα βέλη του πληκτρολογίου.
  • το παιχνίδι διαρκεί για ένα λεπτό και μετά σταματά.


Οι μαθητές κλήθηκαν να κατασκευάσουν τα δικά τους παιχνίδια κυνηγητού και επιπρόσθετα να δημιουργήσουν :
  • μία μορφή που να είναι εχθρός του κυνηγού
  • μία μεταβλητή που να αποθηκεύει το σκορ (να προσθέτει πόντους όταν ο κυνηγός πιάνει τα θηράματα, να αφαιρεί όταν ακουμπά τον εχθρό του). 
Τα παιδιά εργάστηκαν με πολύ μεράκι και φαντασία και όλες οι εργασίες είναι αξιόλογες. Οι μαθητές μπορούν να τις κατεβάσουν από την Ηλεκτρονική Τάξη.

Δείτε μία  εργασία του τμήματος ΣΤ2 (Γρηγόρης / Χεριόν):

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου