Παρασκευή 16 Φεβρουαρίου 2018

ΤΑ ΠΑΙΔΑ ΣΩΖΟΥΝ ΖΩΕΣ

Η ΚΑΡΠΑ μου φάνηκε πάρα πολύ χρήσιμη 

 Στις 6/2/2018 εγώ με την τάξη μου παρακολουθήσαμε το πρόγραμμα "kids save lives, το οποίο μας παρουσίασε μια ομάδα εθελοντών που ασχολείται με την ιατρική. Το θέμα που μας παρουσίασαν ήταν κυρίως πληροφορίες για την καρδιοπνευμονική αναζωογόνηση (ΚΑΡΠΑ) αλλά και για τα τραύματα. Εκτός από πληροφορίες μας έμαθαν και τον τρόπο με τον οποίο μπορούμε να προστατευθούμε από τα τραύματα και πάνω από όλα πως να βοηθήσουμε έναν άνθρωπο που παθαίνει μια μικρή ή μεγάλη καρδιακή ανακοπή.
Πιστεύω ότι το πιο εντυπωσιακό από όλη την παρουσίαση ήταν τα μικρά βιντεάκια, τα οποία μας έδειξαν πως να εφαρμόσουμε την θεραπεία της ΚΑΡΠΑ, πόσο σημαντικό είναι να ξέρουμε αυτές τις βασικές ιατρικές βοήθειες και ότι με αυτές μπορούμε να σώσουμε την ζωή ενός ανθρώπου.
Το πρόγραμμα αυτό μου φάνηκε πολύ ενδιαφέρον και ευχάριστο, γιατί η ΚΑΡΠΑ μου φάνηκε πάρα πολύ χρήσιμη και σχετικά εύκολη για να την εφαρμόσει ο κάθε ένας.
Ξηρομάμμος Δημήτρης



 

Είναι σημαντικό να μαθαίνεις από μικρός 

Έμαθα πως να βοηθάμε κάποιον φίλο μας ή άγνωστο άνθρωπο σε ώρα ανάγκης, δηλαδή όταν δεν μπορεί να αναπνεύσει, έχει χάσει τις αισθήσεις του, έχει πνίγει ή έχει τραυματιστεί σοβαρά. Επίσης από τα βιντεάκια που μας δείξανε έμαθα ότι πολλοί άνθρωποι λιποθυμάνε ή σταματάει η αναπνοή τους και γύρω τους υπάρχει κόσμος που δεν έχει ιδέα από πρώτες βοήθειες. Για αυτό είναι σημαντικό να μαθαίνεις από μικρός πώς να σώζεις τους συμπολίτες σου. Το πρόγραμμα μου άρεσε επειδή πιστεύω πως ήταν πολύ χρήσιμο να μάθουμε και εμείς πρώτες βοήθειες για τις σημαντικές ανάγκες. Μου άρεσε, επίσης, γιατί κάναμε και εμείς πρακτική πάνω στις κούκλες και με αυτό καταλάβαμε ότι αν κάποιος άνθρωπος χρειαστεί την βοήθεια μας εμείς είμαστε πρόθυμοι να την δώσουμε. Οι εθελοντές που υπήρχανε εκεί ήταν πολύ καλοί, κάνανε σωστά και καλά την δουλειά τους αλλά και μου δείξανε πως ενδιαφερόντουσαν για αυτό το θέμα, δηλαδή δείξανε αγάπη για τους ανθρώπους. Μελίνα Μανουσάκη


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου