Πέμπτη 1 Φεβρουαρίου 2018

Πώς τα πέρασα το Σαββατοκύριακο με την τσάντα στο σχολείο;




Ήμουν πιο χαλαρή

Την Παρασκευή αφήσαμε τις τσάντες στο σχολείο. Είναι ο νέος νόμος που λέει μια Παρασκευή το μήνα τα παιδιά να αφήσουν τις τσάντες στο σχολείο τους. Αυτός ο νόμος αποφασίστηκε από τον υπουργό παιδείας. Αυτό το σαββατοκύριακο πέρασα πολύ ωραία ένιωθα ότι είχε φύγει το βάρος της τσάντας από πάνω μου και ήμουν πιο ελεύθερη σε σχέση με τις σχολικές εργασίες. Δεν είχαμε μαθήματα για το σπίτι και αυτό μου έδωσε πιο πολύ χρόνο με τους φίλους μου και την οικογένειά μου. Ενώθηκα αρκετά με τους γονείς μου. Μιλάγαμε, πηγαίναμε βόλτες, κάναμε αστεία και επισκεφθήκαμε μέρη της Αθήνας που δεν είχαμε ξαναπάει. Αυτό γίνεται και τα άλλα σαββατοκύριακα, όμως τώρα ήμουν πιο χαλαρή και ξεκούραστη και δεν είχα καθόλου άγχος για το πότε θα γυρίσω στο σπίτι και θα διαβάσω τις ασκήσεις μου.
Με τους φίλους μου κάναμε περισσότερη παρέα, παίξαμε στο πάρκο, φάγαμε στην ταβέρνα και μάλιστα πήγα και με τις κολλητές μου στο σινεμά. Μετά πήγα στο σπίτι μιας φίλης μου και την έμαθα περισσότερο. Ανταλλάξαμε ιδέες, γελάσαμε, παίξαμε επιτραπέζια που δεν είχα ξαναπαίξει και λέγαμε πολλά ανέκδοτα και ξεκαρδιζόμασταν στα γέλια συνέχεια. Δεν είχα ξαναγελάσει τόσο πολύ.
Όμως αυτό άλλαξε κάτι και σε σχέση με εμένα. Τις καθημερινές δεν αφιερώνω πολύ χρόνο στον εαυτό μου διότι έχω δραστηριότητες και μαθήματα για το σπίτι. Έγραψα στο ημερολόγιο μου και κατάλαβα καλύτερα τι νιώθω και πώς αισθάνομαι μέσα μου. Ήμουν πιο άνετη, επειδή δεν είχα διάβασμα και ασκήσεις για το σπίτι.
Αυτό το πρόγραμμα μου άρεσε πολύ γιατί ενώθηκα με τους γονείς μου, γνώρισα καλύτερα τις φίλες μου και αφιέρωσα περισσότερο χρόνο για τον εαυτό μου και αυτό με βοήθησε στην προσωπική μου ζωή.
Σε σχέση με τα άλλα σαββατοκύριακα ήμουν πιο άνετη και πιο χαλαρή και δεν είχα άγχος για το πότε θα τελειώσω τις υποχρεώσεις μου. Θα ήθελα να γινότανε κάθε Παρασκευή διότι θα έκανα ξεχωριστές δραστηριότητες και δεν θα ήμουν τόσο πιεσμένη με τα μαθήματά μου. Πέρασα υπέροχα αυτές τις μέρες.
Μελίνα Μανουσάκη, Στ1

Δεν αξιοποίησα τον χρόνο μου…

Το Σάββατο ξύπνησα πολύ πρωί για να προλάβω τον αγώνα μπάσκετ που είχα στις 9.00. Την υπόλοιπη μέρα την πέρασα κλεισμένος στο σπίτι-το οποίο έβλεπα σαν το βαρετότερο κουτί του κόσμου. Βαρέθηκα πάρα πολύ γιατί είχα λειώσει στα ηλεκτρονικά και αυτό δεν μου άρεσε καθόλου. Το Σάββατο πέρασα χάλια καθώς βαριόμουνα να σηκωθώ μέχρι και απ΄ τη πολυθρόνα μου.
Την Κυριακή σηκώθηκα με έναν απίστευτο πονοκέφαλο και προσπάθησα να περάσω πιο ωραία και δραστήρια αυτήν την ημέρα. Έτσι λοιπόν αποφάσισα να πάω έναν πρωινό περίπατο να περπατήσω και να κάνω ορειβασία στο βουνό το Υμηττού μαζί με την οικογένειά μου. Ο περίπατος στο δάσος ήταν αναζωογονητικός, αν εξαιρέσουμε τα ενοχλητικά σκυλιά που έκοβαν βόλτες στα πόδια μου. Την υπόλοιπη Κυριακή αναγκάστηκα να την περάσω στο κουτί μου με πολλά ηλεκτρονικά.
Το πρόγραμμα με τις τσάντες στο σχολείο αν και πιστεύω πως είναι τέλεια αφορμή για ξεκούραση και χαλάρωση Αλλά εγώ αυτό το Σαββατοκύριακο (27-28/1) έλιωσα στα ηλεκτρονικά και πέρασα βαρετά και άσχημα καθώς δεν αξιοποίησα τον απεριόριστο χρόνο μου, έτσι ώστε να βρεθώ με τους φίλους μου και να περάσω όμορφα. Το μόνο που πραγματικά με χαροποίησε ήταν ο υπέροχος περίπατος στον Υμηττό.
Τελικά, την Δευτέρα γύρισα στο σχολείο χαρούμενος που τελείωσε ο φοβερός και τρομερός εφιάλτης του σκ.
Δημήτρης Ξηρομμάμος, Στ1


Είχα ελεύθερο χρόνο

Τα πέρασα τέλεια, γιατί είχα ελεύθερο χρόνο και έτσι μπόρεσα να πάω στο συμβούλιο ενωμοτίας στους προσκόπους που εκεί παίρνουμε γνώσεις. Πέρασα τέλεια, επειδή είχα ποιοτικό χρόνο με την οικογένεια μου και διότι είχα χρόνο για να παίξω με τα αδέρφια μου διαφορά επιτραπέζια.
Μου άρεσε πάρα πολύ γιατί μπόρεσα να πάω στους προσκόπους και την Κυριακή για να φτιάξω το κοντάρι μου και για να το διακοσμήσω μαζί με την αδελφή μου. Μάλιστα, κατάφερα να κάνω μια επίσκεψη στη θεία μου και να δω το ξάδελφό μου. Μου έδωσε αρκετά χρόνο αυτή η ιδέα για να μπορέσω να μελετήσω καλά για τα ρωσικά του φροντιστηρίου. Ήταν τέλεια αυτή η ιδέα! Εύχομαι να γίνεται κάθε σαββατοκύριακο.
Μαρία Λιναρδάτου, Στ1


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου