Τετάρτη 15 Νοεμβρίου 2017

Aν ήμουν.......



Αν ήμουν η γη θα έβλεπα το διάστημα. Θα είχα πράγματα πολλά. Θα είχα ανθρώπους και θα γύρναγα με άλλους πλανήτες. Θα έβλεπα επίσης και τον ήλιο και θα με φώτιζε.
Νίκος

Αν ήμουν αστροναύτης σε πύραυλο θα έμπαινα. Ταξίδι στην σελήνη θα έκανα αληθινό.
Άγγελος

Αν ήμουν μουσικός θα ήμουν διάσημος, θα έκανα συναυλίες και θα έβγαινα στην τηλεόραση.
Βασίλης

Αν ήμουν παιχνίδι, τα παιδιά θα έπαιζαν μαζί μου και θα ήμουν χαρούμενη!
Κατερίνα Ανέστη.




Αν ήμουν κάμπια θα μου άρεσε πάρα πολύ  γιατί θα γινόμουν πεταλούδα και θα πετούσα και θα έτρωγα γύρη και θα με κυνηγούσανε πολλά παιδιά.
Ηρώ


Αν ήμουν ξίφος θα πολεμούσα με τον Μιχαήλ και με το άλογο του. Πάντοτε θα πολεμούσαμε μαζί μέχρι να τελειώσει ο πόλεμος. Και φυσικά θα γλεντούσαμε μετά.
Γιάννης Βοϊδάνης



Αν ήμουν σκύλος θα μου άρεσε πολύ γιατί θα έκανα τουαλέτα οπότε ήθελα και όχι οπότε ήθελε η μαμά μου. Θα έτρωγα όποτε ήθελα και θα μου φόραγαν όμορφα ρούχα.
Ιλιάνα


Αν ήμουν λωτός θα μεγάλωνα και μετά θα με έκοβαν. Θα με πουλούσαν και θα με αγόραζαν και μετά από λίγο θα με έτρωγαν. Λωτός για εσάς!
Νικολέτα

Αν ήμουν ποντίκι θα έτρωγα τυρί, θα με κυνηγούσαν οι γάτες και θα είχα βολική τρύπα με ό,τι χρειάζεται.
΄Ερρικα





 Αν ήμουν κατάσκοπος, θα κατασκόπευα τους ανθρώπους το βράδυ και θα ήμουν αόρατη. Θα είχα ένα μαγικό ρολόι.

Ιωάννα



Αν ήμουν κατάσκοπος, όλο θα κατασκόπευα μέχρι την νύχτα.
΄Ερικα

Αν ήμουν κατάσκοπος, θα έσωζα τον κόσμο, θα φορούσα στολή και θα είχα μωβ ρολόι.
Μαριαλένα




Αν ήμουν πάντα θα έτρωγα μπαμπού και θα ζούσα στην Κίνα. Θα ερχόμουν στην Ελλάδα και θα κουβαλούσα τον Πεπίτο και θα συναντούσα τον Πάντα Χρήστο. Επίσης, θα πηγαίναμε στην Κίνα ξανά. Α! Ξέχασα να σας πω ότι γίναμε βασιλιάδες Μπαμπού για εσάς.
Μιχαήλ

Αν ήμουν Πάντα θα έτρωγα μπαμπού στην Κίνα και θα τους αγκάλιαζα όλους, εκτός από τους κυνηγούς. Θα ήμουν πολύ γλυκούλης. Θα ήμουν πολύ όμορφος. Θα ήμουν σαν την αγελάδα και θα γύριζα όλο τον κόσμο.
Ιάσωνας
  
Αν ήμουν πάντα θα ήμουν πολύ χοντρούλικο σαν τον πάντα Μιχαήλ Γιάννη.
Χρήστος





Αν ήμουν γόμα θα με έπαιρναν και θα με έσβησαν. αν ήμουν γατα θα ετρωγα ποντίκια. Αν ήμουν γαϊδούρι θα μου άρεσε να κουβαλάω τα παιδιά.
Σμαράγδα

Αν ήμουν γάτα θα τριγυρνούσα στα σκουπίδια και θα κυνηγούσα ποντίκια και γάτες που είχαν καλό φαγητό.
Νεφέλη

Αν ήμουν κεράσι θα είχα κουκούτσι, θα με έκοβαν από το δέντρο και θα με έτρωγαν.
Κατερίνα Μπιζάνη




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου