Β/θμιας Εκπαίδευσης Αττικής με θέμα:
Πόλεμος- Κατοχή-Αντίσταση-Απελευθέρωση:
Προτάσεις για εναλλακτικούς τρόπους διδασκαλίας της περιόδου 1940-1944.
Το πρόγραμμα του σεμιναρίου περιλάμβανε:
Α. Παρουσίαση εκπαιδευτικού υλικού:
1) «Να γιορτάσουμε την απελευθέρωση και όχι την κήρυξη του πολέμου. Πώς προσεγγίζουμε τραυματικά και δύσκολα θέματα;» Δρ. Βασιλική Σακκά, Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Μεσσηνίας
2) «Μεθοδολογικές αρχές & διδακτικές κατευθύνσεις για την ένταξη του εκπαιδευτικού παιχνιδιού στη διδασκαλία της Ιστορίας». Δρ Ευαγγελία Κουνέλη, Σχολική Σύμβουλος Α/θμιαςΕκπαίδευσης Ανατ. Αττικής
Β) Επιλογή ανάμεσα σε 4 διαφορετικά δίωρα εργαστήρια με θέμα:
1) «Η εποχή 1940-44 μέσα από την τέχνη» (A/θμια & Β/θμια) Δρ. Παναγιώτης Πυρπυρής, Σχολικός Σύμβουλος Φιλολόγων Γ΄Αθήνας
2) « ‘Το άλλο μισό του ουρανού’. Έμφυλες προσεγγίσεις: κατοχή, αντίσταση και το στίγμα της επόμενης μέρας. Η γυναίκα στη φωτιά» (Β/θμια) Δρ. Βασιλική Σακκά, Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Μεσσηνίας
3) «‘Όταν ο πόλεμος γίνεται παιχνίδι’: Σχεδιασμός, κατασκευή και διδακτική αξιοποίηση του εκπαιδευτικού παιχνιδιού στο μάθημα της Ιστορίας» (Α/θμια και Β/θμια) Δρ. Ευαγγελία Κουνέλη, Σχολική Σύμβουλος Α/θμιας Εκπαίδευσης Ανατ. Αττικής και Ιωάννα Δεκατρή, Μsc, Υπεύθυνη Πολιτιστικών Θεμάτων Δ.Ε. Γ΄Αθήνας
4) «Η Ελλάδα αντιστέκεται στον φασισμό (1940-44): Αναζητώντας τα ίχνη της παιδικής ηλικίας στην Ελλάδα της Κατοχής και της Αντίστασης». (Α/θμια και Β/θμια) Ιωάννα Δεκατρή, Μsc, Υπεύθυνη Πολιτιστικών Θεμάτων Δ.Ε. Γ΄Αθήνας και Δρ. Ευαγγελία Κουνέλη, Σχολική Σύμβουλος Α/θμιας Εκπαίδευσης Ανατ. Αττικής Η συμμετοχή ήταν ελεύθερη. •
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου