Στο μάθημα των ΤΠΕ δόθηκε σαν παράδειγμα ένα απλό παιχνίδι κυνηγητού στο Scratch. Οι κανόνες απλοί:
- τα θηράματα (στη συγκεκριμένη περίπτωση τα ψάρια) κινούνται μόνα τους.
- ο κυνηγός (ο καρχαρίας) κινείται με τα βέλη του πληκτρολογίου.
- το παιχνίδι διαρκεί για ένα λεπτό και μετά σταματά.
Οι μαθητές κλήθηκαν να κατασκευάσουν τα δικά τους παιχνίδια κυνηγητού και επιπρόσθετα να δημιουργήσουν :
Δείτε μία εργασία του τμήματος ΣΤ2 (Γρηγόρης / Χεριόν):
- μία μορφή που να είναι εχθρός του κυνηγού
- μία μεταβλητή που να αποθηκεύει το σκορ (να προσθέτει πόντους όταν ο κυνηγός πιάνει τα θηράματα, να αφαιρεί όταν ακουμπά τον εχθρό του).
Δείτε μία εργασία του τμήματος ΣΤ2 (Γρηγόρης / Χεριόν):
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου